![]() |
![]() |
|
ماجرای یک شرکت تولیدی شیر خشک: مدیریک شرکت تولیدی شیر خشک متوجه شد که میزان تولیدوفروش روزانه بیش از سرانه مصرف وتعداد نوزادان موجود در کشور است. بنابراین بابکارگیری نیروهای تحقیقاتی زبده انها را موظف به یافتن سوالش نمود.البته نکته قابل تامل انکه اختلاف موجود در حدی نبود که بتوان بالابودن سن مصرف را دلیل ان دانست. گروه فوق پس از مدتها تحقیق متوجه شدند که والدین نوزادان برای اینکه به نوزادان خود بفهمانند شیر خشک مزه خوبی دارد وانها را به خوردن ان تشویق کنند درهر وعده ابتدا مقداری از شیر راخودشان می خورند وبا به به کردن به شیوه خود تبلیغات میکنند.بنابراین مدیر شرکت به این فکر افتاد که از این به بعد مزاج والدین را نیز در تولیدات خود منظور نماید چرا که این والدین هستند که قبل از نوزادان اقدام به خوردن شیر مینمایند.بنابراین مشخص شد که حدودا 35 درصد از شیر خشک تولیدی شرکت به مصرف بزرگسالان میرسد.امیدواریم که درتصویب لایحه بودجه ویا پرداخت یارانه اینگونه نباشد که تا رسیدن ازمبدا به مقصد پیش بینی شده دستهایی باشد وبا بهانه نوزادان " بزرگترها هم مزه مزه کنند. |
||
+
نوشته شده در ۱۳۸۷/۰۸/۰۹ساعت توسط گفتمان توسعه
|
|