![]() |
![]() |
|
فکر نکنند که با جايگزين نمودن پاسخ بي سوال نمره قبولي ميگيرند… تخریب ، يکي از روشهاي تبليغات است ومعمولاً زماني به اين روش استناد مي شود که يا نقد کننده چيزي از خود براي گفتن نداشته باشد ويا شاهد سخن وحرکت قابل نقد ازسوي طرف مقابل باشد. اينکه فردي بجاي پاسخگوي به سوالات طرح شده (توسط مردم)بيايد وجواب فاقد سوال آنهم بدون منبع و ساخته ذهن را به ديگران القا نمايد روش ومنش غيرعلمي وکورکورانه عده اي بي بصيرت است که سعي در منحرف کردن ديگران دارند .در جلسه رسمي امتحان ،بجاي پاسخ دادن به سوالات حتي اگر 10 سوال را از خود طراحي کنند وپاسخ متناسب را نيز ارائه دهند ،هيچ نمره اي منظور نخواهد شد .چون در آنجا نقش ها طبق تعريف اجرا نمي شوند.وظيفه معلم طراحي سوال است ووظيفه دانش آموزپاسخ دادن ونمره گرفتن وهرگز اين 2 نقش را نمي توان تجميع کرد. منفوراني که در در جامعه واجتماع گمشده اي بيش نيستند وهراز گاهي نه سر بلکه دستشان را از آستين ديگران بيرون مي آورند وفقط جيب صاحب آستين را مي بينند وبس. حالا که رقيبشان نقطه ضعف ندارد وسخن تندي را برزبان نياورده است خودشان جمله اي درست ميکنند وآنرا به رقيب منسب ميکنند.گنه کرد دربلخ آهنگري ، به شوشتر زدند گردن مسگري.اوني که گفت:( سوئيچ هواپيما در دستان من است) مشاعي بود واگر باور نداريد حسب رابطه خوبي که با اوداريد از خودش سوال کنيد.
برچسبها: انتخابات تاکستان |
||
+
نوشته شده در ۱۳۹۰/۱۰/۱۴ساعت توسط گفتمان توسعه
|
|