![]() |
![]() |
|
🔴🔵 در باب ستادهای فیزیکی و مجازی انتخابات : تشکیل ستادهای انتخاباتی با هدف برنامه ریزی حامیان کاندیداها برای موفقیت در تبلیغات بعنوان اصلی ترین بخش انتخابات محسوب می شود که در راستای معرفی کاندید و جلب آراء مردمی صورت می گیرد. این موضوع در انتخابات ریاست جمهوری و نمایندگان مجلس متفاوت با انتخابات شوراهای اسلامی است.بگونه ای که در این دو دفتر ثابتی با عنوان ارتباط مردمی وجود دارد ولی شوراهای منتخب هم در محل ساختمان شورا و هم در محیط اجتماعی قابل دسترسی می باشند. 👈 سهولت دسترسی موکلین به وکلا و منتخبین مهمترین موضوع پس از انتخابات است و معمولا نقدهای فراوانی وارد می شود. یک کاندید حاضر است برای مدت یک هفته تبلیغات مبالغ قابل توجهی را صرف اجاره مکان نمایند.حفظ ارتباط با مردم و رجوع به خرد جمعی بطریق فیزیکی و مجازی از سوی فرد پیروز از جمله مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد. 👈 نکته مهمتر : وقتی که قانون این امکان را برای تک تک مردم فراهم کرده تا تمام اعضای شورا را انتخاب کنند ، وقتی که در فرض عدم مشارکت و یا انتخاب تعداد کمتر کاندیداها ، همه تعداد قانونی شورا راهی پارلمان شهری می شوند ، وقتی که به تعداد مناسب کاتدید ثبت نام کرده اند ، بهترین و مفیدترین کار ما رای دادن و انتخاب همه نفرات است. کمپین مخالفت با تک رای و رای تعصبی. 👈 بهترین مولفه ها برای کسب حداکثری موفقیت عبارتند از : 1- توانایی و تخصص در مدیریت کار گروهی و شهری 2- دارای ارتباط اجتماعی و سیاسی قوی برای پیشبرد اهداف عمومی 3- دارای قدرت بیان و نطق 4- عدم اشتغال در حرفه های خاص که میتواند موجب آسیب در انجام وظایف قانونی گردد. 5- جرات و جسارت دفاع از حقوق موکلین و عموم مردم. 6- اشنایی با حقوق شهروندی و راهکارهای اشائه فرهنگی آن. 7- سابقه فعالیت اجتماعی ، پیگیری امور و توانایی آسیب شناسی همراه با توان رفع آنها. 8- داشتن روحیه تعامل و همکاری با تفکرات مختلف. 9- توانایی در شناسایی منافذ تخلف و برخورد قانونی با متخلفان. 10- علاقمندی و اشتیاق برای خدمت و خلوص نیت.
رضا قموشی فعال سیاسی و اجتماعی |
||
+
نوشته شده در ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ساعت توسط گفتمان توسعه
|
|